راهنمای ورود به کلاس مجازی - اساتید

کد : 1063
بازدید 1368 بار
نویسنده: مدیریت سایت
تاریخ انتشار 28 اسفند ماه 1398 ساعت 12:39

با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و عدم امکان  برگزاری کلاس های دانشگاه به صورت حضوری، تا پایان عادی شدن شرایط فعالیت های آموزشی واحد در فضای مجازی انجام خواهد گرفت. جهت ورود به پنل کاربری به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

**حتما قبل از شروع، تمامی فیلم های آموزشی کار با سامانه را مشاهده نمایید

دریافت و مشاهده فیلم های آموزشی اساتید

1- الزامات جلسه را مورد بررسی قرار دهید.
نیازمندی های سخت افزاری :
  1. سیستم یا لپ تاپ جهت ارتباط با نرم افزار ها با دارا بودن یک دوربین وب کم
  2. اینترنت پایدار با سرعت 2Mbs 
  3. هدست جهت شنیدن و صحبت در کلاس
  4. اطمینان از تنظیمات مربوط به ضبط و پخش صدا از طریق نرم افزار آنلاین تست صدا و میکروفون 
  5. اطمینان از تنطیمات پخش صدا از طریق ورود به سایت و با کاربری میهمان همانند شکل زیر و استفاده از گزینه Meeting
 

نیازمندی های نرم افزاری :
  1. نصب آخرين  نسخه نرم افزار Adobe Connect Add-in روی رايانه
  2. نصب آخرين نسخه نرم افزارهای مرورگر اينترنتی همچون Mozilla Firefox روی رايانه
  1. آخرين نسخه نرم افزار Flash Player با توجه به مرورگر شما
  1. نصب نرم افزارهای Word و PowerPoint از مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office روی رایانه
  2. نصب نرم افزار Adobe Acrobat Reader
  3. صفحه کلید فارسی

 راهنمای رفع خطا در مرورگر Google Chrome

2- پس از بررسی ملزمات نرم افزاری و سخت افزاری به شکل زیر وارد سایت شوید.

وارد سایت http://lmsmap.iauec.ac.ir  شده و از وی نقشه استان گیلان را انتخاب نمایید.

پس از آن بر روی واحد آستانه اشرفیه کلیک کنید.


3- حالا می توانید به یکی از شیوه های زیر وارد پنل کاربری شوید.


راهنمای اساتید جهت کار در پنل کاربری
فیلم های آموزشی اساتید
 -------------
 اساتید عزیز توجه داشته باشند قبل از تماس با پشتیبانی حتما برنامه Anydesk را نصب کرده باشند.